Barn på G!

Fick nyss ett samtal från min mor angående läget i Örebro.
Barnet är på G! Alltså Sofie och Jonas barn......... Wiiii, snart blir jag faster

Jag vaknade upp hysteriskt lite efter 7 och fick för mig att klockan var 8, så jag slängde på mig kläderna, packade väskan och medan jag borstade tänderna så skickade jag iväg ett skamset sms till Therese i klassen att jag skulle bli ca. 10 min sen.. Fick som svar: Men Linnéa, den är ju kvart över sju ;)

Kul...

Och den där jävla vulkanen förstör ju allting!
- Marit kommer inte till Island.
- Jossan kommer inte hem från England.
- Mia kommer inte hem från Kreta.
- Thea kommer inte iväg till Egypten.

Va lack jag blir!
Och ledsen.

Men nu ska jag iväg och repa ett par timmar, people; DET ÄR FREDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0