"Hänger upp och ner från taket.."

Snart dags att sova...
Varvar ner med lite skön musik, är helt slut och lär väl somna på momangen när jag väl släcker ner.. Och ändå har jag sovit ett par timmar på soffan idag..
Hade tänkt att få lite gjort med sömn lockade mer, min kropp behövde nog det.

Strålade väder idag - det gillar vi! Lagom lång skoldag, god lunch i solen med vänner och lite fix och trix med saker. Och nu på kvällskvisten har jag påbörjat ett konstverk... Eller kanske inte riktigt, men ett SHOOT-linne är på G!
Kreativiteten flödade här på söder - hade kunnat slutat hur galet som helst ;-)

Jag hade en mysig kväll på Golden igår med Sofie. I och för sig alltid mysigt att vara där.. Skönt att varva ner lite. Och skvallra lite om livet..
Till lite (eller rättare sagt: mycket) schlager och till ett härligt gäng som sjunger fantastiskt bra. Och kändistätt som attan var det igår.. Philipsson var snygg som vanligt, Eric och Molly är för söta tillsammans och Velvet kan det där med kläder.. Plus en hel hög till. Kul! Shoot eller vad säger du Sofie? ;-)

Imorgon blir det sovmorgon, balett, sång och kanske sola lite?

Det styrs ju kryssning på torsdag!
Och fredag kväll lär även den bli awesome.
Längtar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0