Slussen - Ingarö - Örebro!

Jag är frisk! Eller nästintill iallafall...
Mirakelpillerna fungerade.. Jag är chockad, men glad!

Tog bussen ut till Ingarö igår förmiddag för att fira långfredagen där med J och familj. Solen sken och jag mådde mycket bättre - bra start på lovet om man säger så ;-) Väl på Ingarö målade vi ägg, pratade skit och drack té.
Serious äggrullning med ca. 30 pers, sherry och salta pinnar och framförallt ett härligt gäng! Middag, mys, vin och prat inpå småtimmarna, sedan somnade vi sött och jag vaknade med ett leende på läpparna.
Living the dream!

Idag åkte jag hem till ett soligt Örebro för lite påskfirande, lite ägg och lite mys med familjen. Påsklunch som slutade i matkoma, vilket resulterade till "jag ska bara vila ryggen lite".. Fick för mig att prova spikmattan utan tröja och där somnade jag gott. Vaknade upp skapligt mör.....
Nu har jag precis ätit lite mer, för jag hade ju ändå inget bättre för mig, med min underbara Isabella som även hon var hungrig.. Yes! ;-)

Nu blir det Örebro ett par dagar. Imorgon?
- Sovmorgon.
- Vakna och slumra om till 2 barn som spelar Nintendo..
- Kanske gå och sola?
- Gå ut i solen (?) på en promenad.
- Middag med MEJ + deras respektive och så har vi mig där på hörnet ensam...

Sounds like a plan.

Puss och Glad Påsk!







Kommentarer
Postat av: Sofie

Mysiga dagar. Det är du värd min vän. Puss o kärlek.

2010-04-03 @ 22:56:12
URL: http://sofiejohannesson.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Mm! Du är för söt du. Puss!

2010-04-03 @ 23:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0