SÖNDAG

Jag älskar söndagar.
Jag älskar att ha lite söndagsångest och många bollar i luften.
Älskar dock inte att tiden går så sjukt snabbt på söndagar..

Lite sleten från gårdagen. Kom hem imorse (...) efter en rolig fest hos Sanna. Skratt, schlager VS. rock, deeptalk, piggelin, Ballerina kladdkaka med mjölk och donken innan man somnade. Tack och bock alla!
Och puss på dig Therese - tack för samtalet  ♥

Vaknade runt 11 och såg en stor sooool. Upp och hoppa tänkte jag och skuttade i mina kläder och ner på söder för en promenad i solen. Hur skönt som helst! Brakfrukost på det och jag var fit for fight! Nästan iallafall.. ;-)
Har precis lagt innan alla bilder från gårdagens föreställning som förövrigt var sjukt bra! Eller Aléx var sjukt bra. Jag är så stolt..

Nu plöjer jag genom alla skivor jag har med Philipsson.. En hel del skivor märkte jag. För nu ska det städas!

Puss, solsken, glitter och fly me over the rainbow!

Kommentarer
Postat av: Alx

Hjärta dig gumman... tack för fina ord!!

2010-04-18 @ 23:28:56
URL: http://thealxshow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0