Det blev visst V igår...

Pigg som mört.. Eller trött som gnu.
Äsch då! Idag är det tisdag, alltså borde jag fixa en massa saker.
Lite har jag fått gjort; svarat på mejl, tvättat och sagt hejdå till Sara.
Men det är en hel del saker kvar på listan... Kul!

Igår åkte jag till lägenheten full av energi (..). Tänkte att det var dags att ta tag i alla IKEA-möbler. Efter x antal svordomar senare, svettig och jävlig, så ringde jag efter hjälp. Tur att man har vänner...

Aléx kom som en ängel och jävlar i havet vad vi skruvade. Nu är mitt matbord klart, samt 2 hyllor, 2 bord och en pall. Efter en hel del skratt, grymtningar, stön och konstiga ställningar så åkte vi därifrån trötta och glada.

Bara hem och svida om samt få i sig lite middag. Vidare till V där jag och Aléx matchade kvällen till ära, red and white. Jag, Sara och Aléx dansade till schlager, drack lite vin och satt i regnet och pratade. Mysig kväll!




Sa jag förresten att jag har världens träningsvärk?!
Det är jobbigt att skruva ihop IKEA-möbler :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0