En kväll på Vickan

Igår var det måndag. Och ni vet vad måndag innebär....
Jag hade en lugn dag, först kollade jag på när Aléx tatuerade sig.
Varför göra 1 när man kan göra 5? Så tyvärr var det inte jag som tatuerade mig, vilket jag har fått några sms om.. Men mamma, du ska veta att jag absolut skulle kunna göra en tatuering med ditt namn - så mycket som du gör för mig.

Fixade sedan hemma och laddade upp inför kvällens bravader..
Hem till Aléx där det vankades förfest med Frida, Tommy och Natasha.
Vi var alltså 5 dansare på G.. Farligt ;-) Efter lite vin, dans och skratt så styrde vi mot Vickan och snurrade in precis lagom till första showen.

Kvällens outfit: somrig klänning, sotade ögon och stort lockigt hår.
Kvällens hångel: Aléx och Andrés.
Kvällens hångel 2: J och Andrés.
Kvällens hottie: Natasha "Angelina Jolie"
Kvällens kändisar: Christer Lindarw, Neo, Anne-Lie Rydé, Jessica Heribertsson, Eric Saade, Tomas Lingman, Andrés Esteche, Alice Svensson, Per-Robin.
Kvällens snyggaste kändis: Eric Saade, o dessutom förbannat trevlig!
Kvällens dans: med Aléx och Alex.
Kvällens låt: Manwhore...
Kvällens humör: från glad, till ångest, till suck, till puss på nya vänner, till asgarv och till sist trött.
Kvällen språk: svenska, engelska, spanska.
Kvällens garv: häng utanför Vickan med hångelparty, stand up, VOGUE och tilt.
Kvällens konstaterande: att tjejer är fega.




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0