Monday baby!

Det är måndag kväll och jag befinner mig inte på Vickan ;-)
Någon som är förvånad? Ler.. Nej, ikväll hade jag ingen ork.
Sitter hemma och myser i soffan framför tv:n med té, kex och brie.
Inlindad i en filt för kallt är det! Nu är hösten verkligen här.. 

Det kände vi av när vi var på landet i helgen. Fick bo i mina raggsockor, inte mig emot ;-) Det blev en mycket skön och framförallt lugn och fridfull helg. Njöt av att bara vara.. Somnade tidigt varje kväll brevid en fin Isabella och drömde konstiga drömmar. Åt svenska och kinesiska kräftor samt god Västerbottenpaj, gick upp i ottan för loppis - spenderade mer än jag sålde, sol vs. spöregn och fotboll med Isabella gjorde mig trött. Lär ju börja träna..

Igår var jag runt på kalas hela dagen lång. Först firades Andréa med pompa och ståt och sedan vidare till Emma för mer firande och god middag. Härliga vänner!

Beställde alla böcker idag, jisses det tog sin tid om man säger så. Köpte blommor, hälsade på Nyfgården, förbi antikäffaren och sedan tåg till Sthlm.
Inte roligare än så, men en bra dag!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0