Puss på vänner!

Och så var denna helg snart slut.. Jisses va snabbt dagarna går!
Har haft en mysig helg i vänskapens tecken.
I fredags firade vi att Nathalie var hemma. Och vi spenderade vår fredag såhär: jag började med att släpa hem all packning för att sedan hänga med Marit i Vitan, sedan strosade jag, Sofie och Nathalie runt på stan och kollade runt lite i affärer. Varför inte spendera 1 h på Swedbank? Power Puff-pinglan var söt och sedan åt vi lite cheeseburgers innan jag drog hem för en dusch.
Kvällen spenderades i Rålis, vi 3 och Marre, på en filt. Picknick, lekar och skratt. Nathalie on G... -"Hur kissar man...?" Lerigt kan man säga.
In till Vickan för att dansa tills de stängde, med fina vänner.

Igår var det så sjukt varmt, kändes som man var utomlands.. 
Vid 11 sa vi hejdå till fina Nathalie.. Kändes helt sjukt. Men åh så underbart att ses igen! Jag, Marit och Aléx chillade sedan runt på stan i värmen, åt lunch och sade sedan hej då till Marit. Som drar till Island på onsdag. Helt sjukt...
Styrde The Voice '10 på kvällen med Aléx i den tropiska hettan, chillade på Vickan med goda juicer och kollade in folk, lite kycklingvingar på det och jag somnade gott på soffan. Vid 03 kom Malin och Vicci som skulle sova hos mig, vi har haft en skön söndag med lång frukost och prat om allt och inget. Mysigt!

Och ni fick jag veta att tjejerna ska sova här inatt med! Me like.
Vi styr tacos baby.





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0