Rehab på Ramsvik

Befinner mig, för er som inte vet, på Västkusten - Ramsvik, med familjen.
Dags för lite återhämtning om man säger så... För vilken vecka vi har haft!
På gott och ont. Som jag har skrattat, som jag har gråtit.

Här på kusten är allt som vanligt. Soligt, vackert, god mat, glada människor - varför bor man inte här? Kom hit i söndags eftermiddag efter en lång resa med tåg och bil. Möttes av en glad och fin Isabella som gav mig en björnkram - vilken känsla! Hon sålde fina snäckaskar och var nästan lika lång som jag.
Vad hände där kan man fråga sig... Hon börjar bli stor. Jag börjar bli gammal?
Nej, nu ska vi inte överdriva ;-)

Idag har vi haft en skön dag på stranden med volleyboll, snäckletande, stek och god glass. Lite svordomar åt alla brännmaneter, rödspätta till middag och lite flipper på det. Fin bastukväll trots ett 60-tal maneter (!) Nu har vi precis ätit goda brownies och Bella spelar hysteriskt på min mobil - Bubble Town.

Snart dags att natta kudden, familjen har redan somnat medan jag sitter här - ensam själ. Precis så känner jag mig just nu och jag vet inte vad jag ska göra.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0