ROSE eller rosé..?

Sveper en kaffe och ser ned på min mage och säger till mig själv att jag borde träna. Det säger även rumpan, benen, armarna och ryggen... Snart säger huvudet. Är lite seg i starten efter att ha somnat runt 04-snåret.
Var ute och dansade på ROSE med härliga nya människor igår.
Började kvällen med förfest hos Gina, där även Lina, Aléx och Tommy var.
Underbara dansmänniskor är lika med danssnack och bra stämning. På ROSE dansade vi i höga heels trots brats och 18-åringar i magtröjor. Riktigt kul kväll! Älskar att lägga mig i sängen när man har dansat en hel kväll i heels...
Mm, fluffigt.





Nej, nu ska jag ta tag i allt!
(Plocka undan, Karlis, lunch, banken.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0