Sweet dreams?

En måndag har passerat och dagen till ära är det tisdag.
Undrar vad den denna dag har att erbjuda mig?

Igår strosade jag och Isabella runt på stan, hon fick med sig ett paket hem och hela hon strålade. Jag fortsatte vidare till Java för en mysig fika med Linn och vi avslutade det hela med lite bio - Inception. Faaaarligt bra film!

Nu har jag fått svårt att sova igen.. Känns inte helt okej.
Vaknar upp helt kallsvettig och kan inte somna om, blir helt stissig och hjärnan arbetar på högvarv. Måste hitta ett sätta att lugna ner mig, men inget verkar funka. Jag känner mig helt lost. In my face bara, in my face.

Nu blir det kaffe, sedan IKEA med min saknade vän Jeanette som ska flytta till Götlaaborg. Det är långt dit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0