Tackar Ramsvik för i år!

Igår åkte vi hemåt efter ett par sköna dagar på kusten.
Vi hann med ett par timmar på stranden, lite snäckplockande och så var vi på jakt efter Bellas date... Noah. What a guy!
Efter en lång bilresa så var det bara att svida om och cykla vidare med en flaska rosé hem till Malin. Överraskade fina Wiborgh och glad blev hon, och jag!
Det var underbart att träffa alla igen... Drack lite för mycket rosé och shotade iskall Jäger, sjöng Singstar och ville gå hem barfota. Tur man har fina vänner!

Idag har det varit en lugn dag om man säger så.. Fikade ett par timmar med Emma och Adde på Java, gömde mig för people folkskygg som jag är..
Vi skvallrade om gårdagen, nutiden och framtiden. Att jag berättade samma sak 4 gånger igår för Emma måste ju betyda nåt...? Tack för en underbar fika!

Här hemma i Lindgrenska hemmet äter vi hela tiden.
Kallar varandra MM = MatMonster. Men vad gör vi åt saken? Jo, vi äter lite till..

Nu kör vi Örebro ett par dagar. Sedan tillbaka till huvudstaden.
Delade känslor där om man säger så...

Och så lite bilder på det!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0