FUNKYTOWN

Beställt SL-kort - check.
Beställt på Nelly - check.
Anmält och fixat med mitt universitetskonto - check.
Lämnat grejer i lägenheten - check.
Mejlat om julshow - check.
Hämtat ut biljetter - check.
Utforskat mitt nya område - check.


Julshow i Globen med bl.a. Lena Philipsson, Måns Zelmerlöv, Orup,
Jill Johnson och Darin.


Lite nytt som spelas flitigt...

Här hemma har jag ätit en underbart god middag med bögarna, och nu kollar vi på Fångarna på Fortet. Hejar självklart på Let's Dance-laget, Tobbe är ju med :-)

Fick precis ett underbart mms med en bild på två händer som kramar varandra. Plus ringar. Jag blir alldeles varm i kroppen och säger: Grattis fina ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0