Alltså, det är mycket nu.

Som ni ser så är det mest mobil-bloggande som gäller just nu, om ens det. Helvetesdagar kan man lugnt säga.... Och än är det inte över... Kul!

Efter 2 h sömn var jag uppe vid 07 och tvättade, jag tror jag tvättade iallafall.. Jag var så trött att jag inte vet vad jag gjorde utan jag gick mest runt och sov. Och vilken huvudvärk jag hade! Inte att leka med.

Drog sedan upp på stan för en lunch med Marit och Aléx och därefter stod julklappsshopping på schemat. Med hela jävla Stockholm ungefär. Men lite fick jag köpt... Och så har jag städat och fixat lite, och nu står plugg och jobb på schemat.

Hade dock hellre Twinkat ikväll än Ambat om man säger så - men man kan ju inte få allt... Imorgon får jag Örebro-besök, jag lär plugga och jag ska jobba.
Och därefter plugga.

Nu ska jag försöka att inte däcka.
Och ikväll ska jag försöka komma ihåg att lägga upp en bild på vår fina gran som vi har på jobbet! En sån vill jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0