Tiden räcker inte till

Det här med att blogga hinns inte riktigt med.
Det är mycket som inte hinns med just nu...
Jag skulle nog kunna sova en hel dag om jag fick chansen, men det är lite svårt att hinna med det just nu ;-)

I söndags vaknade jag upp seg efter nattens jobb - men bra gick det!
Vi är ett grymt härligt gäng. Sedan var det bara att jobba lite till..., på Brasco.
Och vips så var det måndag! Ingen var gladare än jag.. :-)
Och dags för skola hela dagen lång... Intressant, men mycket kaffe gick åt.
Dock jobbiga uppgifter framöver som skall göras..

Som jag till exempel borde göra nu.. Vilket jag gör, men nu har jag paus.
Vet inte riktigt hur jag ska formulera mig och är lite för trött för att skriva en vettig text. Funtar på att gå upp tidigare imorrn bitti och göra det, men hur pigg är jag då? Kaffe och dusch kanske hjälper till lite..
Eller så får jag gå ut och rulla mig i snön.

Imorgon väntar jobb mellan 11.30-22.00, sedan styr vi våra trötta ben till Julgalan. Lång dag - svar ja! Fredag är det skola, packa och jobb som gäller. Alltså fullt ös - medvetslös. Sa jag att jag ska bort hela helgen också?
Jepp, Ronneby baby! Och allt vad det innebär ;-)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0