Lovely V.

Ännu en måndag, ännu en kväll på Vickan ;-)
Denna kväll styrde vi upp en färglad kväll...
Kan ju diskuteras om den blev så färgglad, men färgstark blev den iallafall!

I min lägenhet hade jag 3 sjukt snygga tjejer: Saga, Ida och Sofie.
Till grym musik laddade vi upp inför en kväll på V, drack hot shots och blandade drinkar. Mitt i allt glitter gjorde vi pepparkaks-shots som vi bara fnissade åt.
Och garvade medan vi skrek: LOVELY!
Vips så var klockan 22 och det var dags att åka, via en egen version av Mikrofonkåt tog vi oss till V där vi trippade in och satte oss lagom till showen. Hälsade glatt på allt och alla och beställde in vin, mm smatter…
HHP brakade loss och vi dansade järnet. Saga och jag hade moment och dansade allt annat än vackert – oj synd! Riksroliga var vi med våra sugrör och rabatt i baren var något vi uppskattade…
Mingel mingel, deep-talk, garv, 3 och Only Girl Baby!


Kul att:
Landby älskade mina foton. Och trodde att jag skämtade om min kamera. – ”Kan den lilla jäveln ta så bra kort?!” Dessutom lär vi se honom som stjärtgosse nästa måndag…


Härligt att:
jag och Tåje hann bekanta oss mer och diskutera allt mellan himmel och kärlek, bögerier, livet i största allmänhet och hundvalpsögon.


Älskar att
: jag har så fina vänner som Saga, Ida och Sofie.
En sjukt kul kväll med mycket dans, Hoffmaestro och sympati-fall...


Garvar åt att:
Lingman ville ha med oss på efterfest samt att Daniel Engman garvade åt oss när vi shotade tequila.


Underbart att:
alla älskade min glittriga sminkning.


Vad hände mer?: träffade Ullareds-bögen som Landby tyckte jag skulle ta kort med, vi drack öl, vi ville dricka hot shots, Saga skrek om 300 efterfester, vi ägde Vickan enligt Saga och vi var helt enkelt on G!


Därefter var det dags för efterfest, eller…? Taxi, in på en hemlig klubb efter lite om och men, och väl där pratade vi tyst, drack öl och fnissade. Gungade inte men garvade mycket, fast tyst. Via Donken och lättmjölk vidare till Östermalm där jag somnade sött hos en bög. En mycket trevlig sådan!
Vaknade förvirrad och glittrig, och garvade hela vägen hem……

What a night, helt enkelt: LOVELY!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0