Örebro - tagga ner...

Igår var jag ute på Strömpis efter en liten mysig förfest..
Först fick jag stå i kö i typ 1 h för jag hade inte köpt en förköps-biljett, lite ovärt sådär, men hittade trevliga människor i kön, nya som gamla bekantskaper.
Väl inne så var det hysteriskt. Bara att ta en hot shot för att vakna till..
I Örebro behöver du varken dricka eller dansa - för det gör alla åt dig.
Det är som på en Finlands-färja, helt hysteriskt. Men å andra sidan så träffade jag många härliga vänner och hade en grym kväll, men jag säger bara; lugn, lugn.. Jävla hypat alltså.




Så frågan är hur jag tänkte när jag ska ut ikväll igen, på samma ställe?
Äsch, det blir nog bra! Först ska jag mysa med mitt MEJLLAR-gäng med middag och lite vin, sedan blir det utgång. Och det ska bli kul!
Ikväll ska vi uppdatera varandra om vad som har hänt det senaste halvåret ungefär, det kan man kalla galet..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0