All in?

Vi sa väl ALL IN 2010...?
Mm, det sa vi allt. Och det är galet, men kul!

Det har varit en lång vecka om man säger så..
Veckan har varvats med ont, ångest, huvudvärk, fnitter och dans.
Och nya bekantskaper. Dessutom har jag hunnit med att klippa mig lite, badat bubbelbad, repat koreografier och sjungit schlager med Guddan.
Falskt och härligt, men jag blir bättre säger hon.. Jag är tveksam.

I onsdags hade jag en mysig kväll ute och jag kan inte annat än och lee..
Jag har även hunnit med att rocka loss med Sofie o Marre ;-) och besöka öppet hus på Danshögskolan - mycket trevligt!

Nu befinner jag mig i Örebro för en fullspäckad helg. Och jag som redan är trött..
Imorgon ska jag hinna med att: sola, kolla in när mina vänner tävlar i fäktning, luncha med Linn, mysa med Hugo, middag hemma och Mello-mys med gänget. Och på söndag är det Alla Hjärtans Dag. Mysigt?

Ikväll är jag bara hemma och tar det lugnt.
Har tagit en lång varm dusch. Ätit en massa goda ostar, vindruvor och salami.
Dricker cola. Sitter mest och bara sitter. Lite Let's Dance. Blir nog en tidig kväll... Den som lever får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0