Broken heels.

Det är mycket på gång nu!
Och det har hänt så mycket.
- Mycket kul, mycket galet och mycket av allt kan man väl säga...
Firade som sagt Lilla Sofie i fredags då hon fyllde 18. En lyckad kväll med hemmafest och därefter utgång på Paradise. Blåmärken, drinkar, SHOOT, transa, Diamond Dogs, vänner, ont i armen, heels, hångel och mer därtill.
Somnade sent, eller var det tidigt..?


 
 


I lördags softade vi mest hela dagen och hade en myskväll hemma hos Therese ♥
Kravlade mig upp ur sängen på söndagen och åkte hem för att sedan dra i mig en Red Bull innan jag drog till Solna för Streetstar. Kan väl inte säga att jag var mäkta taggad inför det, men när jag väl var där så hade jag en sjukt kul eftermiddag, kväll o natt.. Läskigt grym dans, härliga vänner, lite kaffe på det, kissa X antal gånger, mer grym dans och "vi kommer inte hem ikväll..",
men hem kom jag. Fast jag somnade 02.


 
Mycket folk!


Maggie ägde allt och alla...


Eftersom jag satt i nästan 8 h på söndagen så hade mina höftböjare blivit helt paj, då jag i vanliga fall inte kan sitta i skräddarställningen i mer än 10 min...
Så i måndags och fram till idag så har jag haft skitont. Känns lite hopplöst, men det är bara o lee och ta det lugnt.. Vilket jag älskar ;-)... Eller inte.

I måndags
drog jag, Sofie och Therese på oss klackarna och klädde hos i mestadels svart, lyssnade på Gaga och pratade gamla minnen..
Tänkte styra Golden, men slutade på Vickan där vi beställde in vin. Efter en stund studsade Marre och Josefine in glada i hågen. Och vi med! Dansade, sjöng schlager och hade en helkväll med allt vad det innebär ;-)... Lyckat, men spårat!

  
  
 
Imorgon styrs bio efter skolan. Ska se Avatar i 3D som alla tjatar om... Hoppas och tror att den är bra! På fredag kommer Mysan hit och vi ska ha en helhelg tillsammans. Det blir en lugn fredag med Let's Dance och på lördag dag ska vi gå och se musikalen Grease och sen på kvällen ska vi äta tacos och ha schlagermys.
Nu är cirkusen äntligen igång!

Nu: bestämma vilken låt jag ska sjunga på sången.
Sen: Ut i snöstormen.
Känns inte helt okej...
Var det nån som sa Thailand imorgon?


Kommentarer
Postat av: Sofie

PUSS BÄSTA!

2010-02-03 @ 21:21:58
URL: http://sofiejohannesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0