Schlager baby!

Imorgon är det Schlagern för hela slanten!
Och jag har tjuvlyssnat lite, snokat runt och fått lite inside-information från Sandviken... ;-)

Först ut och en av mina favoriter är Eric Saade som har en version av Womanizer, vilket såklart bara kan bli bra.. Bjuder dessutom på en härlig dansshow med duktiga dansare och vatten. Nice!


Josefine Blomberg, Poplight.

Min andra favorit får bli Hanna Lindblad som har en härlig låt och en sjukt snygg stil! Att hon dessutom bjuder på en rejäl show med bland annat Vogueing - ja, det kan vi ju inte annat än o gilla..


Josefine Blomberg, Poplight.

Och den tredje favoriten får bli.. Andreas Johnson. Men jag är inte jätteimponerad... Men han sjunger bra, har en helt okej låt och verkar ha en snygg ljusshow. Så ja, han får blir min tredje.
För vare sig Andra Generationen och Dogge, Anna Maria, Highlights eller Orsa och Kalle imponerar.. Vet inte vad dom gör i schlagern. Brett utbud kan man lugnt säga. Och Pauline har en soft men tråkig låt, men är en färgklick. Alltid att gilla!


Josefine Blomberg, Poplight.

Nej, jag har inte Schlagerfeber alls.. Nejnej.
Var det nån som sa Schlagerfeber, Golden Hits, på måndag eller......?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0