Beat it

Det har varit en fullspäckad helg, men en rolig sådan!
Igår käkade vi gott på Caliente med jobbet, tapas och vin och ett riktigt tjejgäng, men det blev stressigt.. Jag och Therese sprang i snön till Ambassadeur och mötte upp en fin Malin innan vi gick in för att förbereda lite inför kvällen.
Skitsnygg inredning, vitt och stilrent, Amba är ju gamla Blue Moon Bar där jag har underbara minnen ifrån..
- Du och du ska dansa på borden.. Och Du. Jag: Jaha.... Okej. 
Vi dansade loss till gamla hits och efter midnatt var det DANCE all over.
Vi förgyllde Beat it och jag dansade på ett blött bord, men kul var det!
Nästa vecka är vi på't igen!


Mycket folk!

Idag har jag fortsatt på min lista och jag är nästan klar. Har dock inte ork att städa klart rummet nu, så det får bli imorgon. Hann även med en fika med Aléx idag, som alltid gör galna upptåg.. Nu ska jag samla lite energi för kommande vecka, och helg... För då händer det grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0