The List of 2009.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Åkte till Alanya med mina tjejer. Besökte Pride. Började använda det härliga mottot: ALL IN.
Besökte Golden Hits. Åt goda Melodifestivalkakor. Fick en crush på sushi o soya. Provade på par-dans genom workshops med Tobias Karlsson. Stockholm by summer med härliga vänner. Besökte naprapaten o hade ont i ryggen. Började ta sånglektioner. Photosession med Therese och Sofie.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Yes, det gjorde jag. Och i år blir det fler.. fast mer roliga saker ;-)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
Inte någon av mina vänner, men min syster fick en son - Jakob.
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack o lov.
5. Vilka länder besökte du?
Turkiet! ♥
6. Är det något du missat år 2009 som du vill ha år 2010?
År 2010 vill jag hinna med att träffa mina kompisar och min familj mer. Och jag har missat att ta hand om mig själv, så bättring på det! Och mer spontanitet!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Så mycket minnen, så många datum.. Turkiet, Västkusten, Pride-veckan, alla pubkvällar, Gaga, Götet, alla 6 kryssningar... Alla mysiga stunder med vännerna som gör livet värt att leva.
8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag gör som jag vill. Man lever bara en gång.
9. Största misstaget?
Att jag inte har tagit hand om min kropp ordentligt. Bättring på det!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har ett för dåligt immunförsvar alltså.. Så jag har varit sjuk alltför mycket.
Samt haft ont i rygg och höftböjare.
11. Bästa köpet?
Alla skor. Allt med paljetter. Biljetten till Turkiet.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, paljetter, nöjen som utgångar o resor, mat i form av sushi och shopping.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det är så mycket som gjort mig riktigt glad.. Men framförallt mina fina vänner.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Bad Romance, helt klart! Och Not that kinda girl, I know you want me, I gotta feeling och Barrrappapapappaa!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det har verkligen varit upp och ner. Precis som livet är!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Lagt ner mer tid på mig själv, min familj o mina vänner.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Borde ha tänkt mindre.
18. Hur tillbringade du julen?
Med hela släkten, massa julmat o fina klappar.
19. Blev du kär under 2009?
Kär o kär.. Ja och nej.
20. Hur många one night stands?
Haha.
21. Favoritprogram på TV?
Melodifestivalen! Gossip girl. Lipstick Jungle.
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej varför hata när man kan älska? ;)
23. Bästa boken du läste i år?
Hjälpans va svårt.. Inte en susning.
24. Största musikaliska upptäckten?
Får nog säga Gaga. Grym!
25. Något du önskade dig och fick?
Ja, massor av fina minnen med underbara vänner.
26. Något du önskade dig men inte fick?
Inte vad jag kommer på..
27. Årets bästa film?
Män som hatar kvinnor.
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Åt ostron o god middag med min gudfar + sambo, öppnade fina paket o hade en jättemysig kväll!
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns det väl alltid.. men jag är nöjd som fan!
30. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner, familjen, schlager, glitter, mat, sushi, kärlek.
31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Gaga och alla i Snygg-Schlagerfeber, haha!
32. Vem saknade du?
Isabella.
33. De bästa nya människorna du träffade?
Oj, det är så många fina man har träffat...
34. Bästa citatet som sagts under 2009?
ALL IN, Do you wanna play with me?, Jag hade ju ändå inget bättre för mig.., WACKO, iih vi alltså!
35. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
En blandning av fina klänningar, svarta outfits, schlager korsas med rock (haha..) och lite glitter på det! Och heels!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0