En mysig helg.

Att helgerna alltid ska gå så snabbt!
Man blir ju lika förvånad varje gång man vaknar upp på söndagen med lite ångest och inser att det snart är måndag igen.. Fast måndagar är väl härliga?
Om man går på Golden på kvällen iallafall ;-)...

Jag har haft en riktig mysig och ganska lugn helg.
Fick min efterlängtade musselsoppa och sjukt goda ostar i fredags, lite vin och Let's Dance på det och fredagskvällen var perfekt.
I lördags morse var jag hurtig som en mört och tog en promenad på morgonen (ja, okej till affären...) för lite inhandling av frukost. Vi åt sedan en god frukost, gjorde Melodikryss och hade en allmänt skön förmiddag.
Därefter åkte jag hem till Therese med Sofie för lite pluggande, lite Celebration of Womanhood hann vi med (grym dans!) och vi avslutade kvällen med kladdkaka, chips . . . och kärlek. Vi pluggade även idag och gjorde listor och grejer. Diskuterade viktiga och oviktiga saker. Kom in på lägenhetsprat, vad man gör i ett förhållande och på en dejt, vad man inte gör, funderade på att ta tag i våra liv, åt chips och log i sängen.

Väl här hemma så var det dags för min vanliga söndags-lista..
Tvätta. Stryka. Bada. Té. Fundera. Springa runt. Planera. Plocka iordning. Peppa.

Imorgon bitti ska jag äta en ordentlig frukost.
Så pass ordentlig att jag redan har ställt fram vissa ingredienser så jag verkligen gör iordning allt och äter det jag tänkt. Man vet ju aldrig, för när man vaknar på morgonen så tycks ett glas juice räcka.. Men det funkar inte i längden.
Så ändring på det!

Nu ska jag måla naglarna rosa och lägga på lite extra glitter. Imorgon kör jag rosa style med nails, rosa adidas och rosa skor. ALL IN brukar man ju säga..

Och förresten så shoppade jag och Malin i fredags.
Hon sa ALL IN, och vi gick ALL IN och sen behöver vi inte prata mer om den saken.
Men vettiga och snygga köp.

Love L.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0