Inte lätt när det är svårt.

En uppdatering är på sin plats.
Blir dock en ganska kort sådan, då jag lär däcka vilken sekund som helst...
Helt slut som människa!

Min vecka:
- Jag har varit superduktig och ätit god och nyttig frukost varje morgon!
- Jag har dansat alla klasser och haft riktigt kul!
- Ätit sushi.
- Varit på akuten med Therese och Marit, då Marit skadade sig i måndags.
- Ätit flera El Nacho.
- Varit på stan med Sofie.
- Köpt en urläcker body.
- Gråtit, varit fundersam, skrattat och planerat.
- Bio - Luftslottet som Sprängdes med Marre, Sofie och Therese. Grym film!
- Repat inför lördag kväll, dance baby dance!
- Börjat med koreografin inför ett dansjobb.
- Sträckt mig.
- Systemet inför drinkkvällen.

Och vad som händer härnäst:
- Lång dag med massa dans imorgon.
- Hem och vila, käka och svida om.
- Drinkkväll med tjejerna. En riktig tjejkväll..!
- Äta ute med jobbet på lördag kväll.
- Utgång: Ambassadeur.

Nu ska jag finslipa lite på min dansanalys och fixa inför morgondagen.
Om jag inte somnar..

Tack och Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0