Sparkling Diamonds

Sitter här och svänger mina lurviga till Sparkling Diamonds och försöker finurla ut några roliga koreografiidéer inför kommande dansjobb. Härlig låt är det iallafall!

Jag har haft en riktigt bra dag, trots den sjuka träningsvärken..
Började min morgon med att promenera med Therese till skolan i den kyliga luften, en perfekt start på morgonen! Sedan var det dags för lite underbar Maggie-jazz som gjorde att jag svettades och flåsades. Hjälpans va otränad man är! Stretchade en lång stund och njöt sedan av sushi till lunch. Tog en sväng på stan för att köpa danstights och kom även hem med lite rea-grejer.. 
Lovely rea här.. Skor, tights, spetsklänning och spetshandskar. High five baby!
Väl hemma somnade jag som en stock ;-)

Dagens heja mig: att jag har städat hela lägenheten!
Dagens mumsmums: sushin.
Dagens jag-orkar-inte: stryka min tvätt och rensa garderoben.
Dagens outfit: danskläder i lager på lager.
Dagens vill ha: en ny kalender, en vinkväll och en body från American Apparel.

Nu ska jag dejta sängen. Ingen dålig dejt minsann..
Det bjuds på glass, spikmatta och bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0