Är det höst nu eller?

Sitter inlindad i en filt i soffan med tända ljus.
Dricker té och lyssnar till regnet. Mysfaktorn är high! 
Men fan vilken lång dag det har varit! Ingen höjdare alls...

Igår tvättade jag allt jag ägde kändes det som medan jag och Linn uppdaterade varandra om våra liv, garvade lite åt allt som händer och funderade på livet i största allmänhet. Somnade gott gjorde Linn, fast jag låg vaken alldeles för länge. Kunde inte somna vad jag än gjorde..

Idag har jag fixat lite i lägenheten. Skruvat ihop lite IKEA-stuff, däckat på den
ny-bäddade sängen och ätit sura älgar. Och regnet det bara öste ner..
Vandrade hem i jeansshorts och svor åt ja lite allt möjligt.
Inte på mitt bästa humör. Drog i mig en kaffe när jag kom hem för att vakna till lite, hm.. Funkade sådär.

Men, jag har tvättat lite - för jag hade tydligen mer tvätt ;-) Och spa:at mig lite. Och sprungit runt lite i regnet. Nu har jag bara sisådär 60 plagg att stryka tippar jag på. Kan lika gärna vara 100. Hoppas på det första.

Frågan är om man ska stryka nu eller imorrn bitti... Känner jag mig själv rätt så kommer jag bara att stänga av alarmet imorgon och somna om, men vem vet; imorgon är jag kanske full av energi och taggad till 1000?

Vem försöker jag lura? :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0