Dagen med stort P...

Aaaah, jag är on G!
Fast fasiken vad jag sover konstigt.. Och jag är konstant hungrig.
Fast samtidigt mätt. Don't ask.. Nu är måndagen här som vi alla (..) har längtat efter! Nu kör vi Pride hela veckan - med allt vad det innebär ;-)
Känner mig riktigt laddad.

Igår hade jag som sagt en lista, så här gick det med den:
- jag raderade bilder och fixade med min mobil.
- jag limmade mina kilklackar.
- jag strök 56 plagg.
- jag svor lite åt outfits.
- jag pratade med Therese ett par gånger i telefon.
- jag var sugen på att shoppa.
- jag var kreativ och gjorde en Pride-tröja.
- jag mejlade Sofie massa fina bilder på barnen.
- jag garvade åt bilder.
- jag åt flera gånger om.
- jag spa:ade mig.
- jag somnade pigg.

Nu ska jag plocka undan lite här hemma, svida om och sedan blir det stan för: cash, HM, alkohol, apoteket, Gärdet och Scandic Malmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0