Hm..

Vaknade inte på rätt sida idag.
Ville inte ens gå upp, lite för mycket som inte klaffar just nu..
Tänkte åka och pyssla i lägenheten idag - trodde jag ja.
Och som grädden på moset så är det grått och trist ute idag.

Ska slänga i mig lite lunch nu och försöka ta tag i lite saker eller läsa en bok.
Vi får se vad som lockar mest ;-)

Det blev bio igår! Aléx fick med mig.. På, hör och häpna, Eclipse!
Jag kan säga att jag var mycket mycket tveksam.. Men om ni gillar de två första filmerna så tror jag nog allt att ni kommer älska den här.
Jag hade roligast åt alla som satt och skrek, skrattade, klappade händerna och busvisslade. Fast jag föll en och annan tår - det måste jag medge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0