On G...

Härliga sommardagar..
Ingen tid att sitta inne och häcka! Därav dålig bloggning...
Mycket har hunnits med, och mycket är på gång - det gillar vi!

Så nu kör vi lite uppdatering..

Mina dagar i Örebro var över förväntan. När jag anlände dit var det bara att svida om för lite dragshow på Strömpis. Fashion Pack strålande och körde sin härliga show, cred för snygga outfits. Jag, Mia och Linda gick in bakvägen, drack Fanta och rosé och pratade gamla minnen. På cykel tog vi oss sedan till Max för lite nattmat och prat om idioter. Lyckad kväll!





fredagen hade jag en härlig dag med familjen... Vi badade, hoppade studsmatta, grillade gott och lekte med barnen. Perfekt dag helt enkelt!
Chill med Sara, Magda och Tobbe på kvällen. På tok för länge sedan..







lördagen bar det av hem till min farbror på landet för lite familjemys.
Lunch i solen och bad så det stod härliga till!
Hugo var vild och lekte superstar. Me like!







Sedan bar det av på fest hem till Emma för firande av Adde som nyss fyllt 20. Härliga människor, härlig mat och härlig stämning.. Härligt helt enkelt ;-)
Jag tog en sväng till Nora för lite schlager och Bengtzing mitt i alltihop, och kom tillbaka ännu gladare. Balkongmys inpå småtimmarna vilket var helt underbart. Puss på fina vänner!




Söndag morgon.. Inte så pigg.
Men dags att packa bilen. Stockholm nästa! Packade, städade och fixade i lägenheten med mor o far, cyklade sedan mot söder lite vingligt..
Läskigt att cykla i Sthlm vill jag lova.
Förbi Rålis där fina vänner väntade, StorSchlaget körde schlagers och vi dansade glatt med. Fortsatte hem till Thea för lite vin, tuggummi, on fire och därefter nattmat.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0