Jag minns..

.. Alanya 2009 med mina tjejer.

Som vi hade väntat. Och planerat...
Lista hit och lista dit. En jävla massa packning.
Ett glatt humör. Bleka kroppar.. Och så åkte vi..

Saknar att sitta på balkongen och käka middag eller dricka goda drinkar.
Saknar att springa ner till vattnet och bränna fossigarna.
Saknar att dansa på bardisken med salongsberusade tjejer.
Saknar att shoppa Adidas i mängder. Och att åka taxi med hög musik.
Att käka middag ute och posa framför kameran.
Att steka i solen och äta billiga hamburgare vid stranden.
Saknar att dra på mig en klänning och gå ut och dansa med mina snygga tjejer.
Att vara solbränd utan att veta om det.
Att ligga på en madrass i vattnet och bara njuta.
Saknar att gå på beach party.
Saknar att se tandkräm på hela spegeln i badrummet med kärlekstext.

Saknar och tackar mina hjärtan Therese, Sofie och Nathalie
- för ett underbart minne.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh! Saknar så fucking mycket...... LOVE YOU GIRLS!

2010-06-26 @ 16:20:04
Postat av: Nathalie

Ååååååh, älskar och saknar er sjukt mycket mina snygga vänner! Den resan var oförglömligt jävla underbar :D puss på er! Om typ 1,5 månad ses viiiiiiii <3

2010-06-27 @ 05:14:22
URL: http://nathalieinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0