Lady Lala är otränad

Fasiken va otränad man är då!
Har sjuk träningsvärk från måndagens danspass som inte gick så bra..
Men kul var det! Lär ju börja träna..

De sista dagarna på Västkusten var helt underbara. Soliga. Lugna..
Tiden i Stockholm är lite stressigare, men jag gillart..

Skönaste måndagskvällen hade jag med Sofie och Thea. Öl och schlager.
Somnade som en stock efter: JJ-snack och "klockan är fyra och här är ekot."
Jag bara ler..

Jobbade själv för första gången i tisdags, 07-14. 
Med jag hade som tur var Natta där - vilken klippa! Vilken lunch...
Det var stressigt och så varmt.. Drack kaffe på kaffe, cola på vatten.. Och kaffe. På eftermiddagen fikade jag med Alex och sedan blev det en skräckis på bio.
Jag var livrädd och hoppade till så popcorn flög överallt... Sov gott sen - eller inte.

Idag är det en hemma-dag som gäller.
Sovmorgon, tvätta tvätta.. Äta. Fixa med bilder.. Tvätta.
Och nu försöker Alex få med mig på bio... Eh?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0