Smaka på Stockholm

Det är sommartider mina vänner!
Sena sommarkvällar, härlig musik, fina vänner.. Ljuva sommartider.

I tisdags slappade jag i solen med J, åt god pizza och monterade ihop IKEA-möbler.. Fasiken va jag är händig!
Och dessutom jävligt bra på färger... Kan diskuteras, eller? ;-)
Fixat och trixat med the lägenhet har vi också hunnit med, nycklar .. KA-CHING!

Igår så fotade jag lite när fina Therese dansade på skolgården. Så duktig så! Sedan blev det stan i ett par timmar med Emma och Sara. Vi sprang runt i alla affärer, åt god lunch i solen och sprang runt lite till. Middag här hemma med jordgubbar och skratt åt kisserier... Emma sov sedan kvar här till idag då hon var iväg och gjorde andra provet till Polishögskolan - du är så duktig vännen min! ♥

Sedan var tanken att vi skulle leka fotomodeller idag, men det slutade med lite sushi i solen.. I bikini. Med en studsboll. Och några hopp-bilder.
Och kvällen har spenderats i Kungsan där vi har kikat in Smaka på Sthlm.
På kvällens schema stod: Schlagerfeber, Anna Sahlene, Lili & Susie, Pernilla Wahlgren och Diamond Dogs. Och sol o häng med Sofie, Jossan, Carro och Lisa. Alltså en perfekt torsdagskväll.
Som hade kunnat sluta på Le Bon Palais - men inte ikväll ;-)

För imorgon tar lilla (...) Therese studenten!
Det stavas: crazy...


Bild från i måndags. Aléx är för härlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0