Var är solen?

Var är solen.. Var är sommaren?
Grått väder, som gör att jag får huvudvärk.. Inte helt okej!

Får inte alls så mycket gjort som jag vill, dagarna bara flyger iväg..
Igår hade jag iallafall en mysig picknick tillsammans med fina Kjersti, Emelie och Jessica - the old gang. Vi åt god mat, skålade och skvallrade om vad som har hänt och vad som ska komma skall ;-) På kvällen målade jag sedan andra lagret i lägenheten - ser fortfarande vitt.. Blir fint!

Och så gick mobilen sönder igår. Den bara tvärdog. KUL..
Så idag var jag iväg och lämnade in den, får tillbaka den om 3 veckor.. KUL...
Men har en lånetelefon. Som knappt går att använda..
Sedan har jag sprungit runt på stan och köpt studentpresenter till Sofie och en bok till mig själv. När jag nu ska hinna läsa den är frågan..

- Nu blir det konsert på Kulturama!

Kommentarer
Postat av: Malin

Älskling, jag saknar dig!!

PUSS<3

2010-06-10 @ 22:56:25
URL: http://malinarnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0