VÄSTKUSTEN BABY

Glad Midsommar får man lov att säga!

Befinner mig på ett soligt Västkusten och vi har precis avslutat en härlig middag bestående av sill och potatis och allt det där man ska äta på midsommar..

Vi åkte hit igår efter en lunch med Mia i Örebro och möttes av ett jävla krångel med tältet - som alltid när det gäller familjen Lindgren. Men tekniska jag fick ordning på elen, med lite hjälp av en händig kille här och sen var det frid och fröjd. Aaah va nöjd man var när man däckade runt midnatt.

Det är verkligen harmoniskt att vara här. Jag säger samma sak varje år, jag vet.., men va fasiken - det är verkligen så. Jag bara går runt och ler. Och äter lite..
Eller mycket. Åt krabba, räkor och massa gott till lunch.
Skulle nog kunna tänka mig bo här..

Midsommarafton idag alltså. Världens fest här på Ramsvik!
Alla dricker öl och springer runt i fina kransar. Jag dricker också öl, eller jag gjorde iallafall det när jag låg och stekte på stranden.. Bättrar på brännan.
Klarblå himmel, fiskmåsar, sololja och en bra bok.

Röd om kinderna ska jag nu bastubada, äta lite mer, ta en flipper och vinna över far min, spela lite poker med Hulken och sedan promenera på stranden och njuta av att bara vara.

Saltiga kramar från en -snart brunare än Sofie...- Linnéa.
(Se upp Sofie!)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0