Vilken dag är det?

Dagarna flyter samman, snart är juni slut och hur i hela friden ska man hinna med allt? Just nu är det lite mycket.. Det ska flyttas, det ska jobbas, det ska planeras, det ska sökas.. Och så ska man träffa vännerna, familjen samt njuta av sommaren.. Pallar inte vara stressad över dessa saker. Vill bara vara och njuta..

Jag njöt i söndags kväll när jag var hemma hos Therese med Sofie.
Vi åt tacos, skvallrade, drack kaffe, promenerade, åt glass, pratade..
Bästa trion ever - and forever.

Igår hade jag en hemma-dag vilket jag verkligen behövde.
Tog en rejäl sovmorgon så jag nästan fick ångest, tvättade halva dagen och packade saker till lägenheten. Åt onyttigt på kvällen och packade lite till. Men tog det mest lugnt - och hade sedan svårt att somna på kvällen.. För mycket tankar.

Idag har jag solat med Sofie, Vitryssen, Sandra och barnen. Vi stekte och badade lite bland ankor och barn.. Invigde min nya PRIDE-bikini och kände mig allmänt blek. Hoppas på solbränna innan veckans slut...

Har varit iväg till lägenheten med ett par lass med en sprängande huvudvärk, kul.. Hade tänkt mysa med fina vänner i en park ikväll, men tiden rann iväg och jag mådde allt sämre. Det är iallafall en guldkväll här i Stockholm..

Blir det Örebro imorrn kväll eller på torsdag? Jag vet inte än..
Bada imorrn? Jag vet inte än..

Men jag vet att det blir Västkusten och Ramsvik tors-sönd.
Lite otippat, - men ack så skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0