Det är måndag!

Och jag befinner mig inteGolden Hits! ;-)
Vad har hänt...?!
Nej, det behövdes en lugn måndag...
Vi är på't igen nästa måndag då vi firar att Jossan kommer hem från Liverpool och den 24:e blir det att fira Therece som fyller år! Känns bra.

Jag vaknade till solsken imorse, hade en jobbig men givande street-lektion, tänkte äta lunch i solen.. Men då hade solen gått och gömt sig. Kul..
Den moderna klassen var en pina, men bara o lee! Stretchade och fixade, duttade och duschade. Och så har jag sovit en stund på det.

Angående dieten.. ler.
Det är nämligen såhär att vi vill ha "the legs" .. så nu ska vi börja träna.
Alltså springa och sånt. Hur ska det gå?


Kommentarer
Postat av: Malin

Men du hjärtat hur det nu går med våra knasiga kroppar så är ju alltid Thailand ett alternativ:)



Du är super. PUSS<3

2010-05-03 @ 22:56:04
URL: http://malinarnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0