En glad gubbe :-)

Jag sitter här som en trött själ och ska snart natta kudden..
Det blev inte så mycket sömn inatt hos Hotell Karlsson, cirkus 5 h, men det var det värt! Tack fina ni för att ni finns.. ♥ Love.

Igår bar det av hem till Therese tillsammans med Sofie efter en lång dag i skolan och mysig middag hemma. Väl på plats diskuterade vi vår nya livsstil (...) och satte upp lite regler och idéer, shoot! 
Sedan var det bara att slänga på sig träningskläderna och studsa ut i naturen. Prick 21 drog vi iväg på en runda i skogen och längs vattnet och avslutade vårt "lilla pass" hemma i vardagsrummet med styrketräning och stretch.
Det kändes riktigt bra efteråt och vi somnade sedan sött efter té, plugg och solo-dans. Vaknade mindre pigga och åt en brakfrukost, plockade fina vitsippor och log ikapp med solen. Bra start på dagen!
Glad i hågen studsade jag runt på jazzen trots ont, dansade mitt solo - vilket kändes sjukt skönt, åt god lunch, hade balett, sjöng lite med Guddan och skvallrade med Sara.

Efter lite blåbärssoppa och True Blood (sjukt spännande!) så är det nu dags att sova. Imorgon är det en lång dansdag, hoppas min kropp hinner återhämta sig tills imorgon... Just nu gör den bara ont ont ont.

Snart fredag... Vilket mina vänner innebär: GAGA och JJ. Jag längtar ♥
Har förhoppningar på en riktigt bra helg.. Hoppas på myskväll, sol och att jag hinner träffa alla mina fina vänner som är i stan.


"Wiii, shootarna! - Se upp! Här kommer SHOOTARNA!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0