Hej hej sommar!

Vilken sjuhelsikes bra helg jag har haft!
Strålande väder, strålande vänner och strålande humör - vad mer kan man begära?

Kom hem från Örebro i lördags morse och efter att ha fixat lite hemma så drog jag till Gröna Lund med Sofie. Bästa vädret på länge, så vi låg där och stekte och chillade med livet. Sommarkryss-artisterna repade lite, vi åt middag och glass i solen medan vi pratade om allt mellan himmel och jord.
Vid 19 skuttade Jossan in, vi blev sugna på öl och ja vi drack öl och sedan njöt vi av premiären av Sommarkrysset som gästades av Linda Bengtzing och Velvet, Eric Saade, Orup, Alexandra Burke - under ledning av EMD.
Tio minuter in i programmet kände vi av ölen och satt på helspänn och försökte att inte kissa på oss...
Dagens citat: Här står de 4 flickorna på rad.. Vad har vi gemensamt? ;-)

Söndagen var chill. Tvättade lite. Satt i soffan och filosoferade. Sofie kom och vi skrattade gott och länge åt gamla minnen och mindre fina bilder.. Promenerade genom Gamla Stan i solsken och satt och tittade på folk vid Sergels torg.
Min kväll avslutades med middag och mys hos JJ.

Idag vaknade jag trött, somnade om, och vaknade pigg.
Efter en härlig frukost var det dags för skola och Dancehall - trodde jag ja!
Det var visst nästa vecka fick vi veta.. Så då stekte vi lite, fixade inför avslutningsfesten och drack milkshake i solen. Helt okej alltså..
Den moderna klassen hade vi utomhus och körde scenisk impro bland träd, människor, maskrosor, vatten och buskar - givande! Så efter att ha varit utomhus en hel del idag så har man faktiskt fått lite färg på nosen..
Puss och hej till Therese, Paulina och Karro hann jag också med, och så har jag gjort matlådor och skrikit mig hes till Roxette.

Nu ska jag duscha och sedan svida om till något fint.
Ikväll vankas det middag och galej på Vickan!
Det blir nog lugnt, som en viss person skulle ha sagt ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0