Jag är en glitterpaljett

Jag har haft en helt underbar helg tillsammans med otroligt fina människor.
Gaga i fredags var amazing, mer om det i en annat inlägg, kvällen avslutades med lite vin hos Thea och sedan somnade jag sött och tryggt hos JJ.

Vaknade upp med ett leende på läpparna och hade en riktigt soft lördag.
Jobbiga beslut på eftermiddagen, slutade i myskväll på Lidingö med Sofie, Lollo, Malin och Marre. Såg en Wallander och The Messenger - riktigt bra filmer!
Lite tacogratäng och godis på det, plus fina vänner - mysig kväll ♥ 

Somnade även denna natt sött hos JJ. Söndagen stavades s l a p p a, därefter lite fix och på kvällen drog vi hem till Lisa för lite härligt schlagerhäng ;-)
Heja Schlagerfeber, kolla blicken, I min väska har jag... och 7ans tabell. 
Samt skratt och djupa samtal.

Och idag är det måndag! Yes!
Har haft en bra dag i skolan; bra samtal med Kattis om framtida träningssätt, lite planering inför avslutningsfesten och annat fix.
Full av energi - eller kanske lite övertrött, jag vet inte.. Men jag passar på att hinna med så mycket som möjligt när jag ändå har tempot uppe..
Så jag har precis städat lägenheten, nu redigerar jag Gaga-bilder och därefter blir det dusch och käk. Och packning inför Örebro på onsdag. För imorgon är det fullt upp med skola, rep och sedan blir det lite dans i Kungsan på deras scen - näjz!

Och ikväll blir det Golden Hits för att spexa till det lite... ;-)
Välkommen hem Jossan, härliga Schlagerfeber, mina fina, Shirley som gästar och kanske ett glas vin...?

 
 

Kommentarer
Postat av: Jeanette

kommer du till örebro på onsdag? i såna fall kanske vi hinner ses.. jag åker till dalarna på torsdag (antagligen ganska tidigt). puss

2010-05-10 @ 17:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0