Jordgubbssaft

Jag älskar jordgubbssaft.
Som jag har längtat efter jordgubbssaft.. Och igår fick jag den!
Hade väl från början tänkt mig en filt, bullar och jordgubbssaft med några fina vänner, men köpt jordgubbssaft (som faktiskt var riktigt god) tillsammans med mamma funkade riktigt bra det med.. ♥

Befinner mig i Örebro för att träffa mina nära och kära.
Åkte hit i onsdagskväll efter en bra dag i skolan, hade bland annat en riktigt givande jazzklass - Maggie är för go hon! Sjöng lite med Guddan och hon tycker, fastän inte jag tycker det, att jag utvecklas. Det gillar vi!

Igår åkte jag runt i rasande fart och träffade folk. Vid 8.00 sa jag Godmorgon! till familjen Lindgren junior och fick för första gången träffa underbara Viola - så söt att man smälter.. ♥ Vidare till farmor, via Smörgåsbutiken, till mormor, färgning av hår och middag med mor och far. Mysig eftermiddag och kväll med Eklund som slutade på Lilla Örebro med ett härligt gäng människor och kärlek i luften ;-)

Nu på morgonen har jag varit iväg till vårdcentralen för att kolla upp lite grejer och snart ska jag iväg för att ta en spruta, hej och hå - ingen lugn och ro!
Luncha med Emma därefter och pussa lite på Viola mån tro?

Och så måste jag tillägga att jag älskar detta väder!
Nu får det fanimej räcka... Ge mig sommar.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0