puss på solen.

Hur kan man vara så trött hela tiden?
Skulle kunna somna på momangen...

Har suttit på alla klasser idag p.g.a mina jäkla höftböjare samt min träningsvärk från vår lilla tur i skogen häromdagen... ;-) Vi hade dock bara 2/4 klasser, så jag har hunnit med att dejta solen lite idag.. Me like! 
Åt lunch ute i gräset med mina fina klasskompisar och diskuterade livet.
Och min eftermiddag har jag spenderat i Kungsan med Marit och sedan även Sofie och Lollo. Vi satt där och njöt av solen trots lite kalla vindar..
De fina japanska körsbärsträden har nu slagit ut, hela Kungsträdgården blommar.. Vi åt lite glass på det och skrattade åt gamla minnen... ;-)


Imorgon! Imorgon! Imorgon! ♥


Kommentarer
Postat av: Jeanette

puss <3

2010-05-07 @ 00:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0