This is my life...

Hjälpans va tiden går fort när man har roligt!
Det har varit fullt upp den här veckan med, men nu tror jag allt att det börjar lugna ner sig lite.. Jag hoppas på det. Och på lite sol..

I måndags firade vi som sagt Therece på Golden Hits med god middag, gott vin och härliga människor. Underbar kväll, trots dåligt med folk, och Schlagerfeber körde sin show med bravur, likaså snygga Bengtzing och Velvet.. Vilka ben!
Mys och prat med Linda, fina hon! Sanna hade otroliga smycken och Velvet är för skön. Tog kort med allt och alla bara för att och trippade sedan vidare till Vickan för lite öl och mer dans, hej till Gregor och Tobias K. och sedan taxi hem...
Pigga och glada!

I tisdags hade jag sista jazzklassen med Maggie. Jag var trött redan innan och efter den klassen kunde jag knappt stå på benen, hon körde slut på oss om man säger så. Övertrötta fixade jag och Marit saker på stan, sushi-mys och på kvällen studsade jag ner till Göta Källare för Sofie's studentskiva.
Rolig kväll, men vilka konstiga människor det finns alltså...

Min onsdag stavades Kulturama och sista dagen med klassen..
Öl-brännboll klockan 13 med klassen och Brask i solsken, mitt lag regerade och vi hade det mysigt i gräset. Sedan gjorde vi oss iordning hemma hos Amanda och skvallrade lite om livet. Klockan 18 var det dags för pizzafest!
Och vilken fest sedan.. Så otroligt lyckat! Härliga spex, tal och alla var uppklädda och på ett härligt humör. Jag gick bara runt och log, och grät lite på sluttampen.. Somnade trött men glad efter 03 at Arin's place.

torsdagen tog vi det bara lugnt, chillade i solen med lyxshake och pratade med folk. Kvällen spenderades hos JJ, vidare till Thea för schlagermys!
Vad fan hände med Anna...? Inte helt okej alltså.

Sedan har vi även hunnit med SATC 2 med tjejerna, härlans!
Och städat. Och dansat. Och fixat. Och nu ikväll kommer Sara förbi för lite fredagsmys och senare ikväll kommer Linn hit och sover över.
Imorrn styrs IKEA och schlagern på kvällen.

Sweet people, det kommer bilder... ;-)

Kommentarer
Postat av: T

Gilla på bloggen!

2010-05-28 @ 22:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0