Back in Sthlm - på gott och ont.

I lördags tog jag tåget mot Sthlm och försökte sova bort tiden, gick sådär..
Väl framme så blev det taxi till Karlis då jag på något vänster införskaffat mig en hel del grejer i Örebro..  Nu är mitt kylskåp fullt! Tack mor&far. Tack för allt...

Kollade in Aléx och hans duktiga dansare när de repade, sedan blev det en chai-latte på stan och hem till mig för lite fix. Aléx hjälpte mig med kvällens outfit som blev Ellen Ripley från Alien.
Underbara han sminkade mig, fixade håret och var bara bäst!
Sedan styrde jag min kos mot Lidingö för lite förfest med vampyrer, mysigt! Därefter var det dags för Theme America hos Carro & Dagny.
Ett skönt gäng, god bål och bra stämning.. Me like!

Igår var jag bara allmänt seg på alla sätt och vis.
Men idag är det måndag mina vänner!
Har prickat av 12/15 saker på min lista - bra där..
Nu blir det stan med Marit och Aléx, l to the ovely!

Ikväll väntar kör och kör-middag på V med bästa kören.
Och så äger vi Vickan ikväll - såklart ;-)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0