Det är lördag och jag har lekt fotograf...

Lördag, älskade lördag..
Skulle gjort Melodikrysset imorse, som vanligt, men jag sov så otroligt dåligt inatt att jag vaknade upp trött och med huvudvärk. Bara att vända på sig och somna om.. Vaknade dock inte piggare, men nåväl.

Har varit iväg och fotat Assi.. Vilka legs! Och hej svarvad kropp.
Blev en hel del bra bilder... Kul! 5 av 7 är nu klara.
Och ikväll kanske det blir en liten photo-shoot med Aléx.
Vi får se hur kvällen ter sig..

Igår hade jag och Aléx pyssel och rim-stuga medan vi smattrade och åt lite ost & kex. Och kollade in Idol som inte är någe kul längre.. Men Tove var grym!

Nu ska jag fortsätta rimma, käka lite lax och öva schlagers inför imorgon!
Då smäller det.. Bör bestämma outfit också, hm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0