Friday morning

Idag är jag glad över att jag vaknar upp i min egen säng på Karlaplan och inte bakis i en hård säng på Galaxy. Där gjorde jag ett bra val, för just nu är en kryssning inget för mig.. Men nästa år så!

Fick en hel del gjort på listan igår och summa summarum så är min lägenhet ren och fin nu. Glitter på det! Idag fortsätter vi på listan, och njuter av att det är fredag! Fast det var väl lite onödigt med regn...?
Jag hade ju tänkt ta en sväng på stan och handla några presenter..

Överför listan från igår:

• välja ut foton att framkalla
• grovsopor - vart?
fundera på presenter samt julklappar
planera söndagen, + outfit
• koppla in dvd:n (köpa batterier!)
mejla krille o barnekow

Nu blir det frukost: té, juice och mackor med tonfiskröra.


Sötunge! Saknar mina syskonbarn.. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0