Kompis, det går bra nu..

Fan vad jag gillar när jag är på G...
När jag får saker gjorda. När jag har ork. Verkligen upp och ner, speciellt i dessa rusktider.. Men idag har jag haft en bra dag!

Eller ja, den började mindre bra med att jag inte hittade strömbrytaren i tvättstugan.. Så jag somnade om och vaknade tröttare än innan. Jaja, bagatell! Idag lärde jag mig köket på caféet, så nu lär jag väl om drömma bulgur och ruccola... Men värt - för de tyckte jag var duktig. Så nu kan jag andas ut...
Nu ska jag bara plugga kaffe, sen så...

Hämtade sedan ut mitt tyg till soffan, slirade runt i mina Converse och dreglade inne på VILA. Shoppingsugen - nej det menar du inte?!

Väl hemma har jag tvättat (hittade strömbrytaren!), handlat mat och försökt få ihop ett schema fram till nyår med skola, jobb, jobb och liv. Inte helt lätt...
Efter samtal hit och dit, så blev det sedan middag framför Bonde söker fru - skämskudde.. Så jag tog tag i listan istället och började städa lite, bäddade rent och fixade med tyget till soffan. Fab!

Imorgon väntar en ny dag med en massa fix, wii jag är på gång!
Ansiktsmask - sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0