Onsdag baby!

Vi är inne i november månad och det märks om man säger så..
Det är riktigt grått ute och här sitter jag med en grå tröja utan energi.
Måste plugga och ska plugga ikväll, men just nu känns det inge vidare lockande.. Somnade på sängen men vaknade av en ivrig Aléx som ringde och pratade om snygga bilder.. Mer om det senare!

Igår hade jag en effektiv dag - det gillar vi. Men det är mycket i huvudet om man säger så.. Provjobbade igår, vilket kändes bra men vi får se vad det leder till..
Ska dit imorgon igen på kurs och mer provjobb. Dessutom blir det att provjobba på ett annat ställe på lördag. Blir helt mosig i huvudet.
På det ska man plugga, leva, andas, äta och njuta av livet?
Hur orkar man och hur hinner man undrar jag...

Efter mitt prov-jobbande så blev det en lugn kväll med middag för mig och Marit som är här från Island. Underbart att träffa henne igen! Säger bara Hjälm mig och vilka minnen vi har tillsammans.. Aléx joinade oss på kvällskvisten med Marabou och Amish-snack. Jag bara ler...

Dagen till ära tänkte jag flyga upp vid 8 med drog mig upp vid 10. Så kan det gå... Vidare till Aléx och hans källare för lite photosession, jag lekte fotograf och drack kaffe med gummistövlar på. Dumma regn!
Fix med cykel och så slocknade jag här.. Så kan det också gå ;-)

Nu blir det té - snart får ni se lite bilder!
Och senare kommer söta Jennie hit - så jag kanske borde plocka undan lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0