Smatter så gott, så gott, så gott!

Ingen vila - ingen ro!
Det har varit schlagriga dagar, jag bara tackar och njuter av varje sekund...
Man måste ta vara på ljusglimtar i vardagen!

Igår stod jobb på schemat och jag var en aning snurrig dagen till ära, men sånt är livet! Stressade sedan runt och inhandlade present i regnet och sedan var det bara hem och vända. Black and White-tema och dags för Vickan!
 
Igår fyllde underbara Barnekow år och det firades med middag och smatter all night long! När jag inte minglade runt så dansade jag hysteriskt och glatt med härliga vänner. Min smatter-sång uppskattades trots att den inte riktigt gick ihop ;-), och stämningen var på topp... 
HHP var grymma, levererade och stönade - allt var precis som vanligt alltså.. Andrés, Caroline Jönsson och Lina Hedlund gästade och alla var de lika snygga.. O duktiga! En kväll som innehöll allt från deeptalk (vilket verkligen behövdes), hot shots, ragg, smatter och heeeej kameran... Det är på Vickan allting händer!
En riktigt grym kväll - och det tackar vi Barnekow för!



Solle och Nathalie.


Middags-mys.


Jossan och Aléx.


Jag var på G..


untz untzz!


Barnekow och Tavell - juuuuust dance!


Tittuuut!


Olé olé!


Jönsson körde Carola.


HOT SHOTS.


Fnitteri smatteraaa.


...


Grattis snygging!


Värd kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0