Tacka vet jag mat och sömn!

Att äta en god middag med mina bögar, prata om allt och inget, avnjuta ett skönt bubbelbad och sedan avsluta med en film i soffan - det kallar jag en perfekt avslutning på min vecka. En vecka som har varit grym, på flera sätt och vis.
Det händer saker nu, det sker förändringar och det behövs.
Jag behöver förändras. Göra förändringar.

Jag sov helt underbart bra inatt, hela 10 timmar, men jag är fortfarande trött. Men satan i gatan va härligt det är att vakna upp till solsken!
Men det är minus ute - vad hände? Nu ska jag koka kaffe och få iväg några mejl. 
Sedan iväg till jobbet och lämna lite uppgifter, kolla upp blommor och raka vägen hem och plugga. Ikväll är det schlager - för det är äntligen måndag!

The ? Dance Company - Anders:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0