Var det nån som sa sova?

Auuuuuuuutch va trött jag är!

Igår efter att jag pluggat och svängt förbi Thea med en Red Bull ungefär lika stor som mig så var det dags att prov-jobba i garderoben på Amba.
Vid 23 trippade jag svartklädd in och hälsade på sköna tjejer.
Sedan var det bara att sätta igång! Ingen lugn och ro om man säger så...
Stressigt arbete 2010 med både sköna och osköna typer, sliskiga killar och paljettklädda tjejer. Mellan 23-04 sprang jag runt som en galning, klättrade och log glatt. Hann inte ens kissa... Och ni som känner mig ;-) Men, det var det värt! För jag fick höra en härlig kommentar: Sofia, VART fan har du fått tag på henne?!?
S: Jag vet.. Hon är dansare! Hon är grym..
Så jag får jobba i princip så mycket jag vill - och det gillar vi!
Men att somna 05.30 och upp vid 09.00 är inget jag rekommenderar...

Har fotat Anders idag för kompaniet, sovit och svept kaffe.
Nu har även Jennie åkt hem - tack för underbara dagar söta du!
Meeen, nu drar jag iväg till mina älskade bögar för lite kvalitetstid..

Imorgon: fixa med jobb, städa, plugga, köra och V:a.

Lite bilder från igår:




Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack själv fina!

.. och försök sov lite, ehe, förlåt ;)

Vi får se till å ses oftare. Puss!

2010-11-07 @ 18:22:44
URL: http://jennie95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0